På vinderkurs med talentfulde medarbejdere

KPMG årsrapport 2018
Se video

KPMG årsrapport 2018

Grundlaget for vores succes er vores mange talentfulde medarbejdere

2018 var et stærk år for KPMG i Danmark med en omsætningsvækst på 21,2 % på tværs af revision, rådgivning og skat. Omsætningen steg fra DKK 575 mio. i 2016/17 til DKK 697 mio. i 2017/18.

Vi er stolte over, at KPMG fortsat er den hurtigst voksende revisions- og rådgivningsvirksomhed i Danmark blandt de fire revisions- og rådgivningsgiganter, også kendt som ‘Big Four’, baseret på organisk vækst. Vores succes er baseret på vores talentfulde medarbejdere og evnen til at arbejde skulder ved skulder med vores kunder. Sammen indfrier vi det fulde potentiale.

KPMG I STÆRK VÆKST I 2018

2018 blev endnu et stærkt år for KPMG i Danmark med en vækst på 21,2 % på tværs af revision, rådgivning og skat.

Vækst

Revision

Rådgivning

Skat

Royal Unibrew

KPMG er tiltrådt som ny revisor for Royal Unibrew

KPMG har sikret en smidig overgang til rollen som ny revisor for Royal Unibrew og demonstreret stærke og erfarne teamkompetencer.

Lars Jensen, CFO, Royal Unibrew

Sund & Bælt

KPMG leverer værdifulde, teknologidrevne, indsigtsfulde løsninger til kapitaforvaltningsområdet

KPMG har vist sig som en højtydende og meget dedikeret partner, som leverer værdifuld teknologisk indsigt, og som har formået at etablere et dedikeret team.

Mikkel Hemmingsen, CEO, Sund & Bælt Holding A/S

LeapCraft

KPMG hjælper start-ups til at tænke mere strategisk og håndtere deres økonomistyring

KPMG har udvidet sine rådgivningsydelser til at omfatte mere end de traditionelle revisionsydelser og andre administrative ydelser. Det har gjort det nemmere for os at tænke strategisk i forhold til vores økonomiske planlægning og vækststrategi. Med en partner som KPMG er det muligt for små virksomheder som vores, der er på en vækstrejse, at håndtere vores økonomistyring mere effektivt.

Vinay Venkatraman, CEO, Leapcraft ApS

Nykredit

Foretrukken automationspartner for Nykredit

KPMG hjalp os med at fremskynde vores digitale omstilling i hele forretningen, og de er vores foretrukne automationspartner. De leverer hver gang et stærkt samarbejde og solide resultater.

Jens Liisborg, Department Director, Business Optimization, Nykredit

Unity Technologies

KPMG sikrer overholdelse af regulering og understøtter den globale vækstrejse for Unity Technologies

Som revisor for Unity Technologies har KPMG vist sig at være yderst professionelle, fleksible, omhyggelige og samarbejdsvillige på tværs af vores europæiske aktiviteter. Derudover sikrer de overholdelse af regulering og er parate til at yde ekstra support og fleksibilitet, når det er nødvendigt. Denne tilgang har været yderst værdifuld for os og er afgørende i forhold til at understøtte den globale vækstrejse, som Unity Technologies er på.

Jon Orpen, Finance Director EMEA, Unity Technologies

EN INNOVATIV ARBEJDSPLADS MED EN STÆRK PERFORMANCEKULTUR

Vores fokus er til enhver tid at tiltrække, fastholde og udvikle en mangfoldig gruppe af medarbejdere, som trives i en stærk performancekultur, hvor tempoet er højt. Med en gennemsnitsalder på 34 år er vores medarbejdere digitalt indfødte, og innovation er en del af vores DNA.

Jeg arbejder med mange forskellige kolleger og hjælper dem med at udvikle sig og trives hver dag. Hos KPMG fremmer vi en kultur, hvor individet er værdsat og respekteret, og det er dejligt at være en del af dette.

Jane Nørgaard Jørgensen,

HR Business Partner, HR

Jeg kan godt lide, at vi opfordres til at være modige. Når vi arbejder med banebrydende AI-teknologier, har vi frie rammer til at arbejde selvstændigt og finde løsninger, der tilfører størst mulig værdi til vores kunder.

Arash Afsarian,

Head of NewTech Strategy, Advisory

Der er ikke to dage, der er ens. KPMG er et meget dynamisk sted at arbejde, hvilket kun har bekræftet mig i, at jeg gjorde det rigtige, da jeg valgte at blive her efter at have bestået min kandidateksamen.

Khawla El Mekkaoui,

Assistant, Audit

Jeg nyder at være en del af en professionel revisions- og rådgivningsvirksomhed med en global rækkevidde og de muligheder, som det indebærer. Jeg får mulighed for at arbejde med spændende og udfordrende projekter og arbejde sammen med teams over hele verden.

Mikkel Kjærsgaard,

Manager, Deal Advisory

Som revisor hos KPMG får vi tildelt et stort ansvar, og jeg kan være sikker på, at mine ideer, bekymringer og forbedringsforslag altid bliver hørt.

Rie Larsen,

Senior Manager, Audit

FAKTA OM KPMG I DANMARK

Vi har etableret et solidt lærings- og udviklingsmiljø hos KPMG, idet vi erkender, at den løbende udvikling af vores medarbejdere er nøglen til vores fremtidige succes.

Medarbejdere & partnere

Nationaliteter

Gennemsnitsalder

Stigning i antallet af nyuddannede kandidater

VI GØR EN FORSKEL I VORES LOKALSAMFUND

En af vores kerneværdier er at forbedre vores lokalsamfund, og vi er dybt engageret i at gøre en positiv forskel i vores samfund og miljø gennem det arbejde, vi udfører.

KPMG tager initiativ til at uddanne en ny generation af internetbrugere

I 2018 styrkede vi vores deltagelse i KPMG’s globale sikkerhedsdag, hvor vi tager ud på skoler og oplyser elever over hele verden om, hvordan de kan navigere mere sikkert online.

Selv om børnene ved meget om internettet og om de åbenlyse faldgruber, har de (og vi) stadig meget at lære. Under præsentationen fik vi mange tips til, hvordan vi forhåbentlig i fremtiden kan undgå nogle af de uundgåelige faldgruber.

Lene Andersen, Afdelingsleder, Stenløse Privatskole

KPMG er mentorer for unge entreprenører

Organisationen Mind Your Own Business hjælper unge fra udsatte områder med at opbygge deres egne mikrovirksomheder med støtte fra mentorer. KPMG hjalp med at etablere dette program i 2016.

I løbet af de seneste tre år er KPMG blevet en vigtig partner for Mind Your Own Business, især med hensyn til udvikling af kerneaktiviteter på MYOB Academy. I rollen som mentorer udnytter KPMG’s eksperter deres styrker ved at fungere som sparringspartner og inspirator, og det er tydeligt at se, at drengene udvikler sig både professionelt og socialt gennem samarbejdet. Vi sætter stor pris på det autentiske og faglige samarbejde med KPMG.

Maria Kavita Nielsen, CEO, Mind Your Own Business

Boost din karriere med KPMG

Bliv en del af vores team af talentfulde medarbejdere, og sæt gang i din karriere hos KPMG.
En mangfoldig og inklusiv arbejdsstyrke er afgørende for vores succes, og vi er altid på udkig efter nye kolleger, som kan inspirere os og hjælpe os med at nå vores mål.

Læs mere om, hvem vi er, vores arbejde, vores værdier og fremtidige karrieremuligheder her.

Årsrapport 2018

Årsrapporten blev fremlagt og godkendt på selskabets ordinære generalforsamling den 30. januar 2019.

Vilkår og betingelser

CVR no. 25 57 81 98